sobota, 23 marca 2013

Ugh..

Nie wiem od czego zacząć.. Więc mam takie przemyślenia. Taa.. No i to opowiadanie jest po prostu do niczego. Odkąd dodałam ten nieszczęsny 3 rozdział uświadomiłam sobie że nawet nie przemyślałam tej historii.. Brawa dla mnie. -.- No i jak coś wymyślę - spokojnie kiedyś mi się to uda - to napiszę 4 rozdział itd. I tak nikt tego nie czytał więc nie ma czego żałować.. Ale WYMYŚLIŁAM całkiem inną historię, którą przez jakiś miesiąc ciągle sobie składałam. Byłaby ona o nastolatce; zamkniętej w sobie. Kochałaby teatr. ON; byłby "panem szkoły". Nie przepadaliby za sobą. Lecz Ona musiałaby mu pomagać z jedną ważną rolą którą musiałby zagrać za karę. I wtedy wszystko by się zmieniło... Ale dobra, mniejsza o to. Przedstawiłabym Wam to ciekawiej. ;D I chodzi mi o to czy mam SPRÓBOWAĆ zacząć to pisać..? Napiszcie!

***
Soryy jak mam tam jakieś błędy czy coś ale jest 00:28 i mózg mi nie działa.. Właśnie.. Kurdee już tak późno? ;o
No więccc.. nie zaczyna się zdania od no więc ale chuj z tym.. xd Chodzi o to żebyście mi napisali co o tym myślicie. ;)

5 komentarzy:

  1. WYCZUWAM SZKOŁĘ UCZUĆ XD ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuj spróbuj! Pamiętaj, że ja tu będę zawsze wchodzic <3 Ludzie mnie denerwują.. z pewnością dużo osób już przeczytało twój post a ja jestem dopiero drugą osobą, która ma jakiekolwiek chęci wesprzeć Cię w tym co lubisz robić ehhh. Wyczekuję i życzę Weny bo to właśnie ona jest najważniejsza w tym wszystkim;) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A spróbuj, nowe opowiadanie zapowiada się bardzo fajnie :D Ja na pewno bym czytała ;3 ~ Pieguskowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuj napisać! :D
    ogólnie mi się trzeci rozdział bardzo podobał ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz pisać dalej !
    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://thiswonderfulworld0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń